luni, ianuarie 11, 2010

Ar crede lumea ca suntem vampiri

Ar crede toti si s-ar feri de noi dar n-ar sti ca de fapt din taria unui sarut buzele ne-ar plesni si ne-ar improsca cu sangele care ne tine-n viata. Ne-am desfata cu gustul lui si atunci cand s-ar scurge am face schimb de ultimele suflari. Ne-am simti indestulati si am reusi sa uitam de tot ce ne inconjoara. Totul s-ar opri iar verdele care diferentiaza caprui-ul din mine, m-ar reaprinde si ti-as zambi asa cum o fac mereu cand iti aud vocea. Imi educi simtirea fara ca ea sa simta si odata cu ea pasul meu copiaza pasul tau. Mergem... Pasim cu tarie uitindu-ne unul la altul. Din cand in cand ma pierd de tine dar ai atingerea blajina si ma reped inapoi. Ma umpli de liniste... O sa vreau sa te rasplatesc... curand... cumva. Iti multumesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;