joi, ianuarie 21, 2010

Golius

E fascinanta Romanica mea, ma tem ca nimeni nu o va putea opri in viitorul apropiat. O spun
pentru ca traiesc zilnic experiente diverse.De vi le-as putea impartasi pe toate, mare lucru
ar fi. As face o acolada si aceasta acolada v-ar spune doar cateva din toate cele.

Sa zicem
si sa facem! Ei bine, din taranusul care se naste cu instinctul de atractie fatala si
vrajeala de sub tobogan se ajunge la strainul varsat cu durere in spatiul Carpato Danubiano
Pontic. Pana la urma n-as sta sa-i observ motivul pentru care ne admira peisajele dar as sta
sa observ cat de mare-i e prostia.Pe de-o parte ma uit si vad cum "natia" mea de roman e
blamata in toata lumea (Europa in special) si cum oamenii noastri rabda cu stoicism acest
val de ura. Pe de alta parte vad cum unii dintre acei straini (n-as vrea sa generalizez) vin
si raman uimiti de usurinta cu care pot profita de caldura unei tinere romance.Da, zic
"raman uimiti" pentru ca nici ei si nici ego-ul lor nu constientizeaza faptul ca daca
folosesti un "how u doin' ?" cu un accent destul de aromatizat, unele dintre ele, romancele,
(iar nu as generaliza) sunt conduse de gandul "am dat lovitura in noaptea/ziua asta".
Nu stiu cum erau zilele de demult in care cuvantul romanesc anula categoric cuvantul "euro"
dar din povestile celor in varsta erau vremuri in care floarea rupta din campul plin de
buruieni era mare lucru, versul ales cu mare drag topea inima oricarei domnisoare.Acum ce sa
zic, discheta de 1.44 mb e doar fisa pentru instutiile statului (invechite dealtfel), in
locul ei aparind dvd-ul de 8gb si asta in doar 20 d ani.Deci "strain", "euro" sunt doar
niste cuvinte din "a-mi face viata mai piperata, draga, caci sunt o doamna" ce p..a mea. In
ziua de azi e mare lucru sa te crezi doamna in societate si curva-n pat, e practic moto-ul
dinainte de ziua urmatoare.Ei bine , as zice despre unele ca nici macar doamna in societate
nu se pot considera, d-apoi curve-n pat.
Dupa aceasta luuuunga introducere, as vrea sa va spun o povestioara legata de un
personaj.L-as numi Golius ( o mica, dar extrem de mica asemanare cu Goliat).Ei bine Golius,
un amic de-al meu iesi intr-o seara, intr-o carciumioara si cazu in ale tineretii valuri,punindu-i-se pata pe o tanara domnisoara. Noi, tinerii si bravii lui camarazi, incurajindu-l frenetic l-am trimis parca spre un destin predestinat.
Sa va zic cum se gandi sa o atraga in discutie? Fraza e monumentala: "stii ce a zis
prietenul meu? a zis ca prietenului lui, adica mie, ii place de tine"! extraordinar de
amuzanta, adica un "nu esti obosita ? de ce? ca mi-ai alergat de cateva ore prin minte" e deja expirata asa ca putem inflori tot felul de fraze incercind sa ne asiguram un succes.Deci nu condamnam!
Ei bine Golius, un simpatic personaj dealtfel, apuca sa rosteasca fraza asta atragind
privirea pe care o considera indestulatoare pana in secunda in care apare starul strainez de
prin vreun cartier marginas din europa care-i sufla romanca la baiat.Cu ce? Cu un amarat de
gest! Romanca accepta sa faca poze cu brelocul baiatului! Pai bine ma fata ma, de ce sa se
amarasca Golius cu texte gen "as vrea sa te cunosc mai bine" sau "esti foarte draguta" cand
tu ai face poze si cu brelocul incat sa-i faci pe plac la strainez? Fraier Golius, am ras
toti de el! Nu-i nimic, de fiecare data cand va citi randurile astea se va simti penibil,
dar ii eram dator.Trebuie sa-i reaminteasca cineva din cand in cand de sentimentul asta. Pai
du-te tu Golius si mai ofera flori la panarame si incearca sa le amorezesti ca-n filme c-ai
sa te trezesti cuprins de furie si de rasetele noastre, tovarasesti dealtfel. Lasa-le
fratele meu si gaseste-ti o fata cuminte. Nu dispera ca nu tot ce zboara se mananca. Ca
tine, sunt multi, doar ca profunzimea trece pe langa voi si papusile astea "charcoal" va
alimenteaza mirajul.Imi pare rau ca in seara asta te-ai simtit penibil, si-mi pare rau ca
n-ai avut si tu un breloc sa o convingi sa se pozeze cu el dar nu-i nimic ca pana la urma
tot ne****** s-a dus acasa. A speriat strainezul cu engleza ei de balta si rasul de veverita. Era simpatica, cu totii ti-am dat dreptate. Acum a trecut si-i bine.Cu totii te-am admirat
cand ai intrebat un "bro" de ce plange langa usa garderobei. Saracul, incerca sa-si pastreze
mandria de barbat dar curva ce-l lasase visa deja spre urmatorul instrainat.
Dureroase momente uneori daca ai inima sa le recunoasca dar si romancele trec prin d-astea.
Cu totii trecem.Mai putin cele/cei care-si pun ca unic tel in viata banii, statutul si
valoarea ca daca nu esti valoros , poti sa stii tu si Conditia omului de geniu in creatia
eminesciana ca tot degeaba, scoate brelocu la fata si zi-i bancul cu ICE TEA! (hai-s ti f*t)

Poate, poate e rost de ceva! Ori iti merge, ori iti zice ca esti taran! Tot e mai bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;