vineri, ianuarie 29, 2010

sete maaare

Aseara, mi te-au furat niste pahare. Au facut cum faci tu deobicei : vii, te asezi, imi vorbesti insa cand dai sa pleci ma rapeste setea si parca-as mai vrea sa vii, sa te asezi si sa-mi vorbesti. Tu faci asta gratis, nu-mi ceri plata obligat la schimb. De-ar fi mers asa si aseara nu mai eram online, eram logat la aparate. M-au stors de bani.
A venit dimineata cu razele de soare puternice ca atunci cand e vara dar mi-a dat-o grav: afara totul alb si-un friiiig. M-am asezat si-mi zic "mi-e sete de tine". Te sun. Imi raspunzi. Ai vocea ingrijorata dar nici nu stii cat de bine-mi faci.Imi reprosezi. Vorbim. Ce-as vrea sa te vad. Trebuie sa inveti. inchid. Raman cu soarele, cu frigul...pana diseara, cand vei veni, te vei aseza si-mi vei vorbi, asa cum faci tu. Dup-aia ghici : sete maaare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;